Dacă un produs achiziționat nu este ce ai comandat, îl poți returna în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a produsului.
Conditii generale pentru returul produselor vandute și livrate:
- Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, SIGILAT, cutia intacta
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat (cutie sau husa de plastic, cartonul din pachet si fotografia, eventual daca contine si alte ambalaje) – in cazul lipsei ambalajului original, se percepe un comision de pana la 20% din valoarea produsului.
Este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului si sa fie protejat.
In cazul in care produsul livrat este altul fata de cel comandat, costul returului va fi suportat de catre Hemplife.ro. In caz contrar, costurile de transport sunt suportate de catre client.
- Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că nu au fost desigilate.
Produsele cumparate pot fi returnate urmand pasii de mai jos:
Cerere de retur anulată?
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne suni la 0772.279.430| Program: L - V; 09:00 - 17:00
SCHIMBURI
IMPORTANT
- Va rugam sa verificati produsele inainte de a le spala sau folosi. Produsele desigilate nu se pot returna sau schimba.
- In cazul unui produs defect, se va schimba doar piesa care este defecta, iar noi suportam costurile transportului. In cazul in care produsul respectiv nu mai este in stoc, se poate schimba cu oricare alt produs (se achita diferenta daca preturile sunt diferite) sau se poate returna. Daca avem produsul respectiv in stoc iar Dvs. doriti sa schimbati cu alt model, costurile transportului, respectiv 36 lei tur-retur, vor fi suportate de catre Dvs.
- Daca doriti sa schimbati un produs cu un alt tip de pe site, completati formularul de mai jos, la contul bancar scrieti „000”, la sectiunea informatii despre produs bifati „schimb cu produse diferite”, iar in campul „defecte sau alte detalii” scrieti codul/codurile produsului/produselor cu care doriti sa schimbati. Noi trimitem curierul sa ridice produsul/produsele de la Dvs (este OBLIGATORIU ca produsul sa fie ambalat intr-o folie/punga sau alt ambalaj suplimentar, astfel incat curierul sa nu lipeasca etichete direct pe ambalajul original al produsului – pentru produsele neambalate corespunzator, se poate percepe un comision de pana la 10% din valoarea acestora). In cazul in care exista o diferenta de pret, aceasta se va regasi pe awb-ul noului colet, impreuna cu costul transportului tur-retur (34 lei). Aceste costuri vor trebui achitate de Dvs catre curier in momentul in care primiti coletul.
{formbuilder:ODQxODc=}